2/12/2015

Sesja zdjęciowa od Agi Machowskiej

Siema Kochani♥ Tym razem pozbierałam się z pisaniem po niecałym miesiącu, a dodać chcę sesję zdjęciową, którą wykonała ze mną bardzo zdolna fotografka Aga Machowska. Sami oceńcie jak to wyszło, w roli modelki raczej się nie sprawdzam, ale ostatnio coraz częściej sama robię i graficzę zdjęcia. 


Na dworze dosyć zimno było (-2 stopnie), 40 minut biegania bez kurtki jakoś specjalnie przyjemne nie było, ale nawet nie dostałam prezentu w postaci bólu gardła, więc jest całkiem nieźle. 


Ciuchy, które mam na sobie w zasadzie są założone tylko dlatego, że konieczne było wykorzystanie czegoś ze sklepu Promod (kontrakt fotografa z marką). Reszta jest w całości z H&M'u. 


Poniższe zdjęcia są chyba moje ulubione. Mają taki disneyowski klimat, chyba w niedalekiej przyszłości je druknę i wytapetuję sobie pokój haha. 


Już niedługo (sobota) walentynki, postaram się coś tu wrzucić, komentujcie koniecznie, błagam o to♥

4 komentarze:

  1. Co do szkoły z poprzednich komentarzy- nie żartuję. :D Obliczałam punkty z próbnych egzaminów i, patrząc na próg w poprzednim roku (bardzo niski zresztą), dostałabym się, uf. Zdjęcia świetne, pierwsze i trzecie najbardziej mi się podobają! Co z ciuchów jest ze sklepu Promod? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście dokładnie tak samo, na ekonom jest 129pkt z zeszłego roku, baardzo niski poziom, choć i tak uważam, że warto tam iść:D z Promod jest spódniczka:)

      Usuń
    2. To chyba wina akurat tego rocznika (generalnie ten rocznik nie był wybitny, znam jedynie kilka rozgarniętych osób), bo ogólnie viii bardzo wysoki poziom trzyma. :D

      Usuń
    3. Oby mi punktów starczyło, modlę się haha. :*

      Usuń